torsdag 2 september 2010

Idag förtidsröstar jag för Europa!

Ja, för det är vad det ytterst handlar om.

Satt just och läste SD:s hemsida och deras åsikter liksom SD-kvinnornas åsikter.

Typiskt svenska, om man säger, fast rent konkret intar SD ståndpunkter som överensstämmer med mina mera radikala åsikter: ut ur Afghanistan och EU, nej till "manlig" omskärelse på religiös grund, nej till obedövad djurslakt, minskad invandring.

Däremot skiljer vi oss ifråga om jämställdhet, där jag osvenskt är mer radikalt för detsamma än de allra flesta feminister, dvs. jag är för total könsneutralitet ("in absurdum").

Och jag kallar mig öppet militant anti-feminist, fast kanske på andra grunder än andra som skulle göra det.

Jag är föraktfull mot kvinnlig värnplikt om kvinnor undantas från stridande förband, vilket sker i alla världens arméer med kvinnliga soldater.

Självklart är jag för avskaffandet av sexköpslagen, inte för att jag själv riskfritt vill kunna köpa sex (vilket jag aldrig skulle göra, eftersom jag anser det mansförnedrande), utan för att staten inte skall lägga sig i frivilliga transaktioner mellan medborgarna. Lagen har Gudrun Schymans och ROK:s fingeravtryck på sig!

Dessutom är den pervers och jämförbar med att det vore lagligt att sälja knark, men inte att köpa det!

Vidare används lagen enbart mot heterosexuella män, aldrig mot homosexuella män eller kvinnor! Istället kunde man idag läsa en överslätande artikel i DN om en 24-årig man som sålde sex till affärskvinnor, som inte hade tid med krogragg.

Och jag insåg under läsningen att ingen kvinnlig VD skulle åka fast, om hon gjorde det. Därför att polisen bara inriktar sig på heterosexuella manliga köpare och därmed är könsdiskriminerande sexister.

Vidare vill jag efter holländsk och dansk modell avkriminalisera nu illegala droger som heroin, inte för att jag är för sådana, utan för att det är det mest effektiva sättet att dra undan mattan för kriminella MC-gäng etc.

Vi kan bara tänka på vad det nordamerikanska förbudet medfört för Mexikos del, eftersom Nordamerika är de mexikanska knarkkartellernas främsta marknad.

Den mexikanska regeringen överväger därför nu avkriminalisering.

Ja, det är en liten bakgrund om skillnaderna mellan mig och SD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Forumet modererat varför lagstridiga kommentarer ej publiceras. Ber om överseende med fördröjning av publiceringar på grund av återkommande tidsbrist.